Σ.Ε.Μ.Φ.Ε. – Αλήθεια τι γίνεται με αυτή τη σχολή;

Αναρωτιόμουν πόσα πράγματα συμβαίνουν λάθος στην Ελλάδα. Πόσοι άνθρωποι μιλούν για την παιδεία και την μόρφωση που λαμβάνουν τα ελληνόπουλα; Πολλοί. Μιλάνε για δημόσια παιδεία και δεν μιλούν για την παραπαιδεία. Μιλούν για το επίπεδο των πανεπιστημιακών σχολών και δεν μιλούν για το πόσες σχολές έχουν δημιουργηθεί χωρίς να δίνουν στους πτυχιούχους τους εργασιακά δικαιώματα. Σε μια τέτοια σχολή θέλω να αναφερθώ και εγώ σήμερα.

Ξεκινώντας, λοιπόν, θα ήθελα να τονίσω την ιδιότητά μου. Είμαι μηχανολόγος μηχανικός. Η σχολή για την οποία θέλω να σας μιλήσω είναι η ΣΕΜΦΕ (Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών) του ΕΜΠ (Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου). Οι φοιτητές που μπαίνουν αυτή τη στιγμή στο πολυτεχνείο για να σπουδάσουν στην συγκεκριμένη σχολή έχουν βαθμό πρόσβασης (σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 2009) περίπου 17. Ξεκινούν τις σπουδές τους, αποφοιτούν στα 5 χρόνια (στην καλύτερη των περιπτώσεων, αφού η σχολή είναι 5ετούς φοίτησης) για να ξεκινήσουν να δουλεύουν. Και ρωτώ, να δουλεύουν ως τι;

Τα παιδιά αυτά δεν έχουν δικαίωμα να εγγραφούν στο ΤΕΕ (Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος). Στο ΤΕΕ εγγράφονται, σύμφωνα με το καταστατικό ίδρυσής του, όσοι έχουν αποφοιτήσει από πολυτεχνειακές σχολές. Και θα μου πεις και τι σημαίνει αυτό. Αυτό με πολύ απλά λόγια σημαίνει ότι οι απόφοιτοι της συγκεκριμένης σχολής δεν μπορούν να ασκήσουν το επάγγελμά του μηχανικού, αφού το ίδιο το ΤΕΕ, που χορηγεί, μετά από εξετάσεις, την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος, δεν τους δέχεται σαν μηχανικούς. Και ρωτώ, γιατί συνεχίζουν να παίρνουν φοιτητές στην συγκεκριμένη σχολή;

Γνωρίζω πως μετά από αγώνες κατάφεραν να εντάξουν τους απόφοιτους της ΣΕΜΦΕ στις εξετάσεις του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς. Γιατί, όμως, αν κάποιος θέλει να γίνει καθηγητής, να μην ξεκινάει να σπουδάζει στο πανεπιστήμιο ως Μαθηματικός ή Φυσικός για τέσσερα χρόνια και να μπαίνει στο πολυτεχνείο και να σπουδάζει πέντε;

Θα ήθελα, επίσης, να σχολιάσω την στάση ορισμένων. Δεν θα μιλήσω για τους καθηγητές, οι οποίοι ίδρυσαν μία σχολή για να βολευτούν κάποιοι χωρίς να τους ενδιαφέρει τι θα απογίνουν οι απόφοιτοι της σχολής αυτής. Γιατί καθηγητής σημαίνει κονδύλια ή, στην χειρότερη περίπτωση, απλά μηνιαίος μισθός. Ας ρωτήσουν, όμως, αυτοί οι άνθρωποι του πνεύματος, έναν απόφοιτο, τι μισθό παίρνει. Ή αν είναι ευχαριστημένος από το αντικείμενο της δουλειάς του.

Αυτό που θέλω να σχολιάσω είναι η στάση των ίδιων των φοιτητών (από άλλες σχολές). Πως είναι δυνατόν να υπάρχουν άτομα που δεν θέλουν οι συγκεκριμένοι πτυχιούχοι να πάρουν τον τίτλο του μηχανικού. Πως είναι δυνατόν να θεωρούν δίκαιο, κάποιος να έχει ξοδέψει 5 χρόνια από τη ζωή του για το τίποτα; Δεν είναι δίκαιο και θα πρέπει οι ίδιοι οι φοιτητές να βοηθήσουν για να αποκτήσουν δικαιώματα οι απόφοιτοι αυτοί.

Άκουσα δε τελευταία ότι σε κάποιο μεταπτυχιακό, στο οποίο εγγράφτηκαν πτυχιούχοι από τη ΣΕΜΦΕ, τους έβαζαν να υπογράψουν υπεύθυνη δήλωση, ότι δεν θα έχουν κανένα επαγγελματικό δικαίωμα που να σχετίζεται με το μεταπτυχιακό. Υπάρχουν δε καθηγητές της σχολής που στέλνουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας αποφοίτους του μεταπτυχιακού (με προπτυχιακό πτυχίο από τη ΣΕΜΦΕ) ονομαστικά! Είναι δυνατόν; Τι είμαστε τέλος πάντων; Δεν είναι φοβερό να θέλει κάποιος να σπουδάσει και να τον στέλνεις στα δικαστήρια;

Τι έχουν να δουν ακόμα τα μάτια μας, άραγε;

27 Comments »

  1. jkn14 Said:

    Το κράτος έχει την συνήθεια να ανοίγει νεα τμήματα π.χ ΤΕΙ και μετά να ψάχνει τι θα κάνει με όλους τους αποφοιτους των τμημάτων αυτών. Μα καλά κανένας δεν τους είπε ότι πρώτα κάνουμε ένα πλάνο/σχέδιο και μετά ιδύουμε μια σχολή;Αυτή την συνήθεια είπε να την εφαρμόσει και στην ανώτατη εκπαίδευση προχωρώντας σε ένα επικύνδυνο πείραμα (άνεργοι ΕΜΠ).
    Το αντίστοιχο πείραμα στο εξωτερικό είχε νόημα αφού μιλάμε για χώρες όπως Καναδά,Ρωσία,Αμερική με βιομηχανία,ερευνητικά κέντρα,εργοστάσια πυρηνικής ενέργειας κτλ. και όχι για το Ελλάda που δεν παράγει ούτε οδοντογλφίδες.
    Και μετά τις αντιδράσεις των ΣΕΜΦιτων καταλήξαμε στην λύση του ΑΣΕΠ και στο καθηγητιλίκι !!! Μπράβο καλά τα καταφέρατε άλλη μια σχολή στα ~20φυσικο/μαθηματικά τμήματα που βγάζει άνεργους καθηγητές. Κάνανε απλά μια σχολή για να γίνουνε κάποιοι καθηγητές στο ΣΕΜΦΕ που δεν εξυπηρετούσε απολύτως τίποτα στον ιδιωτικό ή δημόσιο τομέα.
    Έχω φίλο μου που τελείωσε με πολύ διάβασμα και προσπάθεια το ΣΕΜΦΕ (απο τους καλύτερους μαθητές στο Λύκειο) και το μόνο σταθερό που βρήκε σε εργασία είναι στις υπηρεσίες καθαριότητας (και αυτό με σύμβαση!!!).
    Απλά κατάντια….

  2. valino Said:

    Έχω και εγώ φίλους που τελείωσαν τη συγκεκριμένη σχολή και ξέρω πως είναι τα πράγματα…

    Βρίσκω, όμως, τραγικό όταν υπάρχουν φοιτητές που υποστηρίζουν αυτές τις απόψεις. Παιδιά που δεν έχουν βγει ακόμα από το Πολυτεχνείο και δεν έχουν ιδέα πόσο άγρια είναι τα πράγματα στον εργασιακό τομέα. Που πιστεύουν πως οι ΣΕΜΦίτες δεν πρέπει να μπουν στο ΤΕΕ, γιατί δεν είναι μηχανικοί. Που ξέρουν τι δύσκολο είναι να τελειώσεις μία σχολή στο Πολυτεχνείο. Σκέψου να κάνεις (στην καλύτερη των περιπτώσεων) μία 5ετία να τελειώσεις κάτι και να μην έχεις εργασιακά δικαιώματα.

    Όσο για το ΑΣΕΠ και τους καθηγητές δεν καταλαβαίνω, γιατί κάποιος να τελειώνει Πολυτεχνείο για να γίνει καθηγητής. Δεν το λέω σε καμία περίπτωση υποτιμητικά. Θεωρώ το επάγγελμα του καθηγητή, ένα από τα καλύτερα επαγγέλματα που μπορείς να κάνεις στην Ελλάδα. Αλλά αναρωτιέμαι, αυτά ήταν τα όνειρα αυτών των παιδιών;

  3. maria Said:

    Η σχολή είναι πολύ δύσκολη αλλά επαγγελματικά δεν υπάρχει τίποτα.Για αυτό έχουν φροντίσει και οι καλοί πολυτεχνίτες…

  4. maria Said:

    Στο εξωτερικό οι αντίστοιχες σχολές “applied mathematical and physical science” δεν δίνουν δικαίωμα εργασίας στην μέση εκπαίδευση αλλά στην Ελλάδα όλα είναι δυνατά όπως έλεγε και το διαφημιστικό “live your myth in greece”
    Υ.Γ Σαν σχολή έχει πιασάρικο όνομα αλλά δεν το κάνανε καλύτερα “αpplied mathematical theology”

  5. valino Said:

    Αυτό λέω και εγώ. Υποτίθεται ότι τα άτομα που γίνονται καθηγητές έχουν περάσει και κάποια μαθήματα παιδαγωγικών (φαντάζομαι).

    Δεν λέω ότι οι ΣΕΜΦίτες δεν έχουν τέτοια προσόντα, αλλά τι σχέση έχει ο κύκλος σπουδών του Πολυτεχνείου και του Πανεπιστημίου; Δεν ξέρω, για να πω την αλήθεια, κάνεναν από τους δύο κύκλους σπουδών, αλλά υποθέτω ότι δεν είναι ίδιοι. Και εννοείται ότι ακόμα και αυτό το βρίσκω θετικό για τα παιδιά. Να έχουν τουλάχιστον το δικαίωμα να βρουν δουλειά ως καθηγητές.

    Παιδιά, μεγάλη κουβέντα έχουμε πιάσει. Το τι συμβαίνει στην Ελλάδα και το εξωτερικό είναι σαν να προσπαθούμε να βρούμε τον νικητή σε έναν αγώνα δρόμου, που διαγωνίζονται έναν παιδί και ένας δρομέας.

  6. rotoras Said:

    Σας έπιασε ο πόνος για το που θα εργαστούν;
    Γιατί έχω την εντύπωση ότι τους προτιμάτε καθηγητές παρά μηχανικούς λες και θα θιγούν τα δικαιώματα των υπόλοιπων πολυτεχνικών σχολών.Άτιμο Big 3…
    Να μπει ΤΩΡΑ στο ΤΕΕ το ΣΕΜΦΕ και να αποκτήσει δικαιώματα μηχανικού.
    Η αρχή μπορεί να γίνει με το να αποκτήσουν δικαιώματα ενεργειακών επιθεωρητών.

  7. valino Said:

    Φίλε, νομίζω ότι είσαι λίγο άδικος και αρκετά ειρωνικός. Ειλικρινά δεν νομίζω ότι από την κουβέντα που έχουμε κάνει με τα άλλα παιδιά βγαίνει κάποιο τέτοιο συμπέρασμα. Και να στο πω ευθέως, αν περνούσε από το χέρι μου να μπουν οι απόφοιτοι της σχολής ΣΕΜΦΕ στο ΤΕΕ, την ίδια στιγμή θα ήταν μέσα. Αλλά μην βρίσκουμε φαντάσματα εκεί που δεν υπάρχουν.

    Μήπως πρέπει να αναρωτηθείς για πιο λόγο η ίδια η σχολή αποσιωπά το θέμα; Τι συμφωνία είχε γίνει μεταξύ καθηγητών και ΤΕΕ, όταν ίδρυσαν τη σχολή; Και δεν είναι μόνο οι καθηγητές, αλλά και οι ίδιους οι φοιτητές, που απ’ ότι είχα ακούσει (δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει), δεν ήθελαν να μπουν στο ΤΕΕ. Αυτά δεν λέγονταν στις συνελεύσεις της σχολής; Εσύ (που απ’ ότι κατάλαβα είσαι απόφοιτος της σχολής) είσαι ενήμερος για τις κινήσεις που έχει κάνει ο σύλλογος αποφοίτων της ΣΕΜΦΕ;

    Και για να στο πω στα ίσια, νομίζω ότι το πρόβλημα θα λυθεί μόνο αν οι ίδιοι οι ΣΕΜΦίτες μαζί με τους άλλους φοιτητές των πολυτεχνειακών σχολών ξεσηκωθούν και πιέσουν προς τα πάνω. Τα μεγάλα κεφάλια…

  8. rotoras Said:

    valino δεν είχα διάθεση να είμαι ειρωνικός
    απλά πιστεύω ότι πολλοί θα στεναχωρηθούν αν μπει στο ΤΕΕ το ΣΕΜΦΕ
    δεν ξέρω με ποιους έχεις μιλήσει αλλά παντού έχουμε εκφράσει συγκεκριμένες θέσεις για το θέμα του ΤΕΕ και του ΑΣΕΠ
    π.χ
    http://www.aposemfe.gr/tee/item/30-sinigoros-tou-politi.html
    http://www.aposemfe.gr/tee/item/29-aitima-kathigiton-pros-to-tee.html
    http://www.alfavita.gr/anakoinoseis/anak20080124a.php
    http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=140545726110
    όπως και για άλλα θέματα βλ. master

  9. valino Said:

    Τυχαίνει να ξέρω την πρόεδρο του Συλλόγου των αποφοίτων της σχολής και μαθαίνω για την προσπάθιά σας. Ειλικρινά θαυμάζω το κουράγιο σας και εκτιμώ τον αγώνα που κάνετε. Μακάρι να τα καταφέρετε!

  10. ρενα Said:

    Τελικά τι γίνεται με αυτή τη σχολή;
    Γιατί αν καταλαβα καλά μόνο στην εκπαίδευση δουλεύεις με το πτυχίο; Με το master δεν ισχύουν όσα γράφονται στη σελίδα της σχολής; Ξέρει κανείς επιχειρήσεις που να ζητάνε αποφοίτους ΣΕΜΦΕ;

  11. robenx Said:

    Αν κάποια στιμή θέλουμε να δούμε σοβαρά το θέμα της εκπαίδευσης στην Ελλάδα θα πρέπει να γίνουν 2 πράγματα:
    1o (Δραστική) Μειωση αριθμού εισακτέων σε κάθε σχολή
    2o Κατάργηση περιττών σχολών και τμημάτων που δεν χρειάζονται στην Ελλάδα ή “παράγουν” μόνο άνεργους (π.χ βλ. τμήματα που βγάζουν φιλόλογους ή τμήματα σαν το Σ.Ε.Μ.Φ.Ε)

  12. vayiap Said:

    Το πτυχίο της ΣΕΜΦΕ αναγνωρίζεται ως πτυχίο σχολής 5ετούς φοίτησης παντού. Το πρόβλημα είναι ότι δεν αναγνωρίζεται από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας ως πτυχίο μηχανικού άσχετα από την διάρκεια και το πρόγραμμα σπουδών και ότι είναι σχολή το ΕΜΠ. Στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα πλέον αναγνωρίζεται κανονικά και το βασικό πρόβλημα ήταν μέχρι το 2007 που έγινε η αλλαγή του ΠΔ της Σχολής.

    Επιχειρήσεις σπανια ζητούν Φυσικούς ή Μαθηματικούς Εφαρμογών/Μηχανικούς αλλά κάνοντας αίτηση με βιογραφικό σε θέσεις που σχετίζονται με το πτυχίο οι περισσότεροι έχουν βρει δουλειά. Δεν είναι πολύ εύκολο φυσικά και λόγωτης κρίσης που υπάρχει γενικά στην αγορά εργασίας αλλά ειδικότερα για την ΣΕΜΦΕ λόγω του ότι το πτυχίο δεν ειναι ευρέως γνωστό.

    Για θέσεις εργασίας, νέα σχετικά με το ΤΕΕ ή τα επαγγελματικά ή γενικά την εξέλιξη των θεμάτων της ΣΕΜΦΕ μπορεί κανείς να ανατρέχει στην ιστοσελίδα του Συλλόγου Αποφοίτων της ΣΕΜΦΕ http://www.aposemfe.gr

  13. robenx Said:

    As είμαστε ρεαλιστές ,πιο πιθανό ειναι να κερδίσεις το τζοκερ με τζακποτ και να πάρεις 15.000.000 ευρω παρά να βρεις δουλειά σαν φυσικός ή μαθηματικός.Καλά δεν βλέπετε τις ουρές που κάνουν για μπουν καθηγητές στο δημόσιο; Για τον ιδιωτικό τομέα και τις επιχειρησεις …ένα έχω να πω ΔΕΝ κουνιέται φύλλο.Εκτός αν θεωρείτε δουλειές και εκείνες που μπορείτε να κάνετε χωρίς πτυχίο π.χ ταμίας σε τράπεζα,γραμματειακη υποστήριξη κ.ο.κ
    Αυτά για όσους σκέφτονται να σπουδάσουν θετικές επιστήμες.

  14. Tero Said:

    Θα γελάσουμε τώρα που η Διαμαντοπούλου θα πάρει πίσω την δυνατότητα να δίνουν ΑΣΕΠ, σχολές χωρίς κατεύθυνση εκπαίδευσης. Σχολές όπως η Σ.Ε.Μ.Φ.Ε ξανά εκτός ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών λόγω πιστοποιητικού παιδαγωγικής κατάρτισης.

    • vayiap Said:

      Ενημερωτικά, δεν θα πάρει πίσω το δικαίωμα συμμετοχής στον ΑΣΕΠ των εκπαιδευτικών από κανέναν απλά θα πρέπει ανάμεσα στα δικαιολογητικά ο υποψήφιος να έχει και πιστοποιητικό παιδαγωγικής κατάρτισης. Το ποιος θα το παίρνει και από που δεν το ξέρουμε ακόμη. Πχ. πολλοί απόφοιτοι τεχνολογικών και τεχνικών σχολών παρακολουθούν το πρόγραμμα της ΑΣΠΑΙΤΕ και το αποκτούν το πιστοποιητικό, άλλοι έχουν τα κατάλληλα μαθήματα στο πρόγραμμα σπουδών τους και τους αναγνωρίζεται η παιδαγωγική επάρκεια. Ανάμεσα σε αυτούς είναι και η ΣΕΜΦΕ που σε αντίθεση με πολλές από τις “παραδοσιακές” σχολές εκπαιδευτικών έχει πλήθος μαθημάτων στα παιδαγωγικά και κοινωνιολογια/ψυχολογία.

      Δεν θεωρώ ότι το μέλλον είναι θετικό υποχρεωτικά για τη ΣΕΜΦΕ αλλά ας μη βιαζόμαστε να αφαιρούμε κεκτημένα από άλλους. Μπαίνουμε σε μία πολύ δύσκολη περίοδο για όλους πρέπει να ενωθούμε όχι να βάζουμε ταμπέλες…….

    • tyra Said:

      Γελάς πολύ??? Θα εχεις μαθει φυσικά ότι το πιστοποιητικό επάρκειας είναι υποχρεωτικό για ΟΛΕΣ τις σχολές πλην των δασκάλων. Και για να σε ενημερώσω, η ΣΕΜΦΕ εδώ και αρκετά χρόνια έχει 8 παιδαγωγικά μαθήματα.

  15. Tero Said:

    Έχει διάφορα μαθήματα κοινωνιολογίας,οικονομικών,εκπαίδευσης κτλ. αλλά όχι τόσα υποχρεωτικά ΚΟΙΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ μαθήματα παιδαγωγικών/διδακτικής. Άμα διαβάσεις το σχέδιο νόμου

    Click to access sxedionomou2010.pdf

    άρθρο 3β αναφέρεται σε σχολές που να έχουν παιδαγωγικά μαθήματα τέτοια ώστε το ίδιο το πτυχίο να διασφαλίζει την παιδαγωγική επάρκεια σε όλους και φυσικά ύστερα από έγκριση του παιδαγωγικού ινστιτουτου(διάσπαση πτυχίων δεν μπορει να γίνει). Βέβαια δεν ξέρω ποιες σχολές μπορούν να υποστηρίξουν κάτι τέτοιο. Αυτό δυστυχώς δεν εξασφαλίζεται ούτε στη ΣΕΜΦΕ η οποία δεν έχει ούτε ροή εκπαίδευσης αλλά ούτε και 5-7 μαθήματα εκπαίδευσης υποχρεωτικά για όλους !!! Οπότε όλοι οι απόφοιτοι πάνε σύμφωνα με το άρθρο 3α για επιπλέον εξάμηνο μετά το πτυχίο ώστε να αποκτήσουν την παιδαγωγική επάρκεια.
    Παρατηρήσεις:
    1. Το πιστοποιητικό δεν θα μπορεί να το “τυπώνει” το ΕΜΠ όπως γίνεται με το master αφού πρέπει να υπάρχει η έγκριση του Π.Ι και του υπουργείου παιδείας
    2. Χωρίς αυτό δεν θα μπορεί κανείς να εργαστεί στην δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση. (αναφέρεται μέσα στο σχέδιο νόμου)
    3. Η διαδικασία πιστοποιησης δεν είναι σίγουρο ότι θα είναι δωρεάν, μπορεί να έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις…
    4. Πόσες θέσεις θα υπάρχουν στα προγράμματα “επιμόρφωσης”; Και με τι κριτήρια θα δέχονται αν γίνουν π.χ 1000 αιτήσεις; και μπορούν σε μια σχολή να πάρουν 100 άτομα/εξάμηνο; Πώς θα χρηματοδοτούνται;
    5. Πάμε σε πτυχία χωρίς επαγγελματική αξία.
    6. Σε αυτά πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι ανεπίσημα οι προσλήψεις για καθηγητές στο δημόσιο έχουν παγώσει.

  16. Tero Said:

    Διαβασε και ένα ωραίο κείμενο που θα σου λύσει πολλές απορίες:
    http://www.aposemfe.gr/mme/item/88-adesmeutos_tupos.html

  17. vayiap Said:

    Χαίρομαι που ενημερώνεσαι τόσο πολύ για το θέμα της ΣΕΜΦΕ. Μήπως είσαι απόφοιτος;

    Το άρθρο το γνωρίζω και μάλιστα περιλαμβάνει μέρος από συζήτηση μας (του ΔΣ του Συλλόγου Αποφοίτων) με τη δημοσιογράφο.

  18. valino Said:

    Παιδιά, το συγκεκριμένο άρθρο το έχω διαβάσει. Η μία από τις δημοσιογράφους είναι ξαδέλφη μου. Οπότε γνωρίζω όλο το “παρασκήνιο” μέχρι να δημοσιευθεί.

  19. Tero Said:

    Αποφοιτος ΣΕΜΦΕ είμαι. Επειδή για το παρασκήνιο έχω ακούσει διάφορα αν μπορείς γράψε τίποτα που ξέρεις (τώρα που έχουμε τα κονέ).

    • vayiap Said:

      Από ποιο έτος είσαι; Εγώ μπήκα το 2000.

      Τι πληροφορίες θα ήθελες να μάθεις;
      Είναι πολλά αυτά που γενικά έχουν συμβεί ή προσπαθούμε να κάνουμε.

  20. Tero Said:

    Αλλά όπως τα βλέπω πάμε από το κακό στο χειρότερο.

  21. Tero Said:

    Σου έχω και συνέχεια …η απάντηση στο δημοσίευμα του ΑΔ
    http://www.aposemfe.gr/mme/item/90-apantisi_proedrou.html

  22. Semfitis Said:

    Δεν πάει κάποιος παιδιά στη ΣΕΜΦΕ για να πάει να δώσει ΑΣΕΠ ( λογικός άνθρωπος πάντα, εκτός και αν βρεθεί σε κατάσταση ανάγκης).
    Δεν βγάζεις τη πιο δύσκολη σχολή του ΕΜΠ ( κατά ομολογία των ίδιων των καθηγητών,που διδάσκουν σε όλες τις σχολές, μιας και οι καθηγητές της ΣΕΜΦΕ διδάσκουν φυσικομαθηματικά σε όλο το ΕΜΠ), και κατ’επέκταση μια απ’τις δυσκολότερες όλων των ΑΕΙ για να μπεις στον ΑΣΕΠ και να διδάσκεις στο γυμνασιο-λύκειο.
    Με τη ΣΕΜΦΕ, απποκτάς ένα ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ επίπεδο γνώσεων βασικού πτυχίου,και μπορείς να κάνεις μεταπτυχιακό σε όόότι επιθυμείς πάνω στα φυσικομαθηματικομηχανικά μεταπτυχιακά.
    ενδεικτικά:
    Πας φυσικο εφαρμογών? λέιζερ, μηχανική,νανοτεχνολογίες, πυρηνική φυσική και όλη η αιχμή της εφαρμοσμένης φυσικής ,με ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ στη βιομηχανία.
    Πας μαθηματικό εφαρμογών? Στατιστική, Οικονομικά μαθηματικά ( πραγματικά πολύ προτιμότερο από βασικό πτυχίο οικονομικά ),υπολογιστικά μαθηματικά, μηχανική..
    ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ , οι ηλεκτρολόγοι ας πουμε ,κάνουνε μαθήματα και παίρνουν ειδικότητες στη σχολή τους ( που διδάσκονται απο τη ΣΕΜΦΕ) σε τομείς καθαρά ΣΕΜΦΙΤΙΚΟΥΣ!
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ? ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ ΤΟΥ ΕΜΠ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ.
    και η ΣΕΜΦΕ ειναι μια σχολή ΜΟΛΙΣ 10 ετών.( στο εξωτερικό ζει και βασιλεύει ανέκαθεν). ΛΟΓΙΚΟ ειναι ακόμα να “ψάχνεται”

  23. rita Said:

    Semfitis καλά τα λες και για τα μεταπτυχιακά, αλλά πρόκειται για ένα αντικείμενο χωρίς επαγγελματικές προοπτικές στην Ελλάδα. Για τον ιδιωτικό τομέα ο φυσικός εφαρμογών στην Ελλάδα είναι άγνωστο αντικείμενο. Το πτυχίο χωρίς μεταπτυχιακό είναι απαξιωμένο (και σε αυτό έβαλε το χέρι του το ΕΜΠ). Η ιστορία με το ΤΕΕ κρατάει 10 χρόνια και η μόνη διέξοδος είναι ο ΑΣΕΠ. Σε ποια βιομηχανια θα δουλέψει ο απόφοιτος ΣΕΜΦΕ; Ποιος ασχολείται με νανοτεχνολογία στην Ελλάδα; Η χρυσή ευκαιρία είναι γεμάτη με παιδία από το ΣΕΜΦΕ που παρακαλάνε για ένα ιδιαίτερο.
    ΕΛΛΑΣ το μεγαλείο σου

  24. tnikos Said:

    Φήμες θέλουν η αρκούδα να είναι απόφοιτος ΣΕΜΦΕ 😛

    Y.Γ Πλάκα κάνω , δεν πιστεύω να το πάρει κανείς στραβά.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a comment